Діти шикуються у 2 колони парами за лінію на одному боці майданчика (кількість пар у колонах повинна бути однаковою). На протилежному боці майданчика на відстані 6–8 м розташовані будь-які предмети (кубики, кеглі та ін.). За сигналом перші пари, узявшись за руки, біжать до кубиків, оббігають їх і повертаються до своїх колон, передаючи естафету наступній парі, а самі стають у кінець своєї колони. Перемагає колона, гравці якої швидше виконають завдання й під час бігу не роз’єднають рук.
Гравці шикуються у 3–4 колони з однаковою кількістю гравців на відстані 2–3 кроків одна від одної. Перед кожної колоною накреслена «доріжка» із двох паралельних ліній завдовжки 3 м (відстань між лініями — 20–25 см). Далі через «доріжки» проведено дві перпендикулярних лінії на відстані 70–80 см («канавки»), а ще далі —обручі. За сигналом діти, які стоять першими у колонах, біжать по «доріжках», перестрибують «канавки», підбігають до обручів, беруть їх, надягають на себе й опускають на землю. Після цього вони повертаються до своїх колон, передаючи естафету наступному гравцеві, а самі стають у кінець своєї колони. Перемагає колона, яка першою завершить естафету.
Діти шикуються у 2–3 колони за лінією на одному боці майданчика. На протилежному боці накреслено другу лінію. Перші гравці кожної команди тримають у руках тачку, збоку від них знаходяться мішки, що наповнені сіном, соломою, ошурками та ін. Кількість мішків дорівнює кількості гравців. За сигналом перший гравець повинен швидко покласти на тачку один мішок і відвезти його за лінію на про-тилежному боці майданчика, потім повернутися назад, передати тачку другому гравцеві й стати у кінець колони. Те саме повторює решта гравців, поки всі мішки не перевезуть за лінію. Перемагає команда, останній гравець якої першим прибіжить із порожньою тачкою до лінії старту.
Гру можна ускладнити, поставивши на шляху кеглі, тумби, що діти повинні оббігати, перевозячи мішки.
Діти шикуються у 2–3 колони (по 6 гравців) за лінією на одному боці майданчика. Діти, які стоять першими в колонах, тримають у руках по 5 невеликих кіл, що вирізано з цупкого паперу або зроблено з вербових прутів. У дітей, які стоять другими, у руках відра із дрібними кубиками або камінчиками, у третіх — відра з піском, у четвертих — поливальниці, у п’ятих — порожні відра, шості — без знаряддя. На відстані 5–6 м від лінії, за якою шикуються діти, проведено ще одну лінію. За сигналом перші гравці біжать до другої лінії, розкладають за нею кола (немовби роблять лунки на відстані кроку одна від одної). Швидко повертаючись у кінець своєї колони, вони торкаються рукою других гравців. Другі гравці біжать за лінію й кладуть у кожне коло по кубику або камінчику («саджають картоплю»). Потім треті насипають у кожне коло жменю піску («удобрюють посадження»). Четверті гравці за допомогою поливальниць імітують поливання кожного посадження. П’яті гравці з відрами «збирають урожай» (складають у відра кубики) і повертаються в кінець колони. Останні гравці збирають кола. Перемагає команда, яка швидше впорається із завданням.
Діти об’єднуються у команди з рівною кількістю учасників, шикуються у колони, розташовуючись на одному боці майданчика, біля них знаходяться порожні коробки за кількістю учасників команд.
На іншому боці майданчика позначене місце, де необхідно будувати піраміду. За сигналом діти беруть по одній коробці, біжать до позначеного місця та встановлюють їх у вигляді піраміди. Потім вони повертаються до своїх колон, передаючи естафету наступним гравцям. Гра триває, поки команди не спорудять свої піраміди. Перемагає команда, яка зробить це раніше.
https://drive.google.com/file/d/1wXxIOilnnotbwmfEk0OnED-zRaAo-F5I/view?usp=sharing
Поради, які допоможуть дитині стати активною фізично, мотивують спробувати спортивні ігри й активності. Детальніше – тут.
https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk&list=PLElG6fwk_0UmWfbppU9Y_Qp8kOGDOvfDs